فال خوب ، فال بد، شگون پور سینا در کتاب سماع طبیعی که از مجلدات کتاب شفاء دایره المعارف جاودان فلسفی اوست در بحث مربوط به انواع " " از دو نوع اصلی نام می برد که عبارتند از بالذات و بالعرض! بالذات بطور ذاتی برای انجام کاری و فعلی ویژه است. چنان که سنگ این خاصیت دارد که اگر به شیشه بخورد آنرا می شکند. و یا سنگ را رها کنیم بر روی زمین می افتد. ولی ی بالعرض بر ای هدف خاصی بوجود نیامده است، بلکه اگر در مجاورت چیزی قرار گیرد و یا در , بالذات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه حسابداری دانشگاه آزاد هرسین نحوه مهاجرت به ترکیه برای تحصیل صبرم سر اومد بارانی ترازباران فروشگاه اینترنتی مختلف دانلود موسسه قرآن پژوهان عترت فاطمی معرفی کالا فروشگاهی «さようなら» اخبار روز