همه کسانی که در فضای مجازی هستند، دوست دارند بدانند کدام عامل سئو و فاکتور در رتبه گوگل تأثیر دارد. این اواخر وب سایت بک لینکو در رابطه با این موضوع، یک میلیون از نتایج جستجوی گوگل را مورد بررسی قرار داد.

یافته‌های این تحقیق در مورد المان‌های مؤثر سئو در رتبه گوگل

 بک لینک‌ها هنوز هم یکی از المان‌های مؤثر در رتبه گوگل و سئو سایت هستند. هر چقدر اعتبار لینک‌های سایت بیشتر باشد در موتور مرورگر گوگل به رتبه‌های بالاتری می‌رسد.

نتیجه‌های این تحقیق نشان می‌دهد که محتواهایی با طول متوسط یعنی ۱۸۹۰ کلمه در مرورگر گوگل بهتر نمایش داده می‌شود.

 وب سایت‌هایی که پروتکل http را مورد استفاده قرار می‌دهند، قطعاً نتایج بهتری نسبت به بقیه سایت‌ها دریافت می‌کنند. با توجه به همه حواشی schema این تحقیق نشان می‌دهد که نشانه گذاری‌های schema در بالا بردن رتبه وب سایت تاثیری ندارد.

 شما باید سعی کنید در مقاله خودتان از تصویر استفاده کنید. مطالبی که حداقل یک تصویر در خود دارند، خیلی بهتر از مطالبی که بدون تصویر منتشر می‌شوند هستند. این یکی از المان‌های مؤثر در رتبه گوگل می‌باشد.

طبق اطلاعات وب سایت الکسا، وبسایت هایی که سرعت بالایی در بارگذاری دارند، رتبه بالاتری نسبت به وبسایت های دیگر دارند.

طبق آپدیت‌های گوگل که جدیدترینش پنگوئن است، آنکر تکست یا لینک، زمانی که دقیق و مرتبط باشد، موجب بالا رفتن رتبه سایت شما می‌شود.

اثر تعداد و تنوع وایکینگ‌ها در رتبه گوگل

معلوم است که اگر از یک دامنه بک لینگ های متفاوتی بگیرید، بر روی وب سایت شما تأثیر مثبتی نمی‌گذارد. پس بهتر است بک لینک‌های متعدد از دامنه‌های متعددی دریافت کنید و از لینک‌های متعدد بر روی فقط یک دامنه بپرهیزید.

 طبق تحقیقات انجام شده در مورد المان‌های مؤثر در رتبه گوگل، صحت این موضوع کاملاً ثابت شده است. بنابراین از تأثیر دامنه‌های مختلف بر روی وبسایت خودتان غافل نشوید.


تأثیر مستقیم اعتبار یک دامنه در رتبه نتایج جستجو گوگل

 ارزش و اعتبار کلیه این لینک‌ها که توسط داده‌های سایت بک لینکو ارائه شده است، کاملاً بر روی رتبه گوگل تأثیر گذار است. همه آن چیزی که قصد داریم به شما بگوییم این است که اعتبار دامنه‌هایی که در وب سایت شما بر روی آنها قرار دارد، حتی از محتوای سایت شما هم از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

 ارتقاء رتبه گوگل تأثیر انتشار محتوای مرتبط قابل فهم

در زمان‌های گذشته گوگل با توجه به کلمات کلیدی موجود در محتوای مقاله، موضوع آن را تشخیص می‌داد. ولی امروزه به لطف الگوریتم قدرتمند مرغ مگس خوار گوگل می‌تواند حتی بدون نیاز به تکرار کلمات کلیدی موضوع مقاله را تشخیص دهد.

مثال

 برای روشن شدن هر چی بیشتر موضوع تا انتهای مقاله با همراه باشید. این عبارت را جستجو کنید: کارگردان فیلم بازگشت به آینده چه کسی بود؟

 ما می‌دانیم که گوگل ترجیح می‌دهد محتوایی را نشان دهد که مطمئن است موضوع را کاملاً پوشش می‌دهد. با توجه به داده‌های سایت بک لینکو که از ابزار مارکر موس برای تحلیل و بررسی ۱۰ هزار دامنه استفاده می‌کند، معلوم شد یک محتوای قابل فهم نسبت به محتوای سطحی عملکرد بسیار بهتری دارد. شاید پیش خودتان فکر کنید که این یک موضوع پیش پا افتاده است ولی چطور می‌توانیم محتوایی تولید کنیم که یکی از المان‌های مؤثر در رتبه گوگل به حساب بیاید؟

مثال

 برای فهمیدن هر چه بهتر این موضوع در مورد بازی کلش آف کلنز مثالی را شرح می‌دهیم تا بهتر متوجه موضوع شوید. در رابطه با برنامه‌ها و بازی‌های گوشی، سایتی به اسم آپ گت موجود است که راهنمایی را در مورد این بازی ارائه داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید زمانی که این سایت را از نظر بهینه سازی داخلی بررسی کردیم، نتیجه باورنکردنی ۶۰ از ۱۰۰ امتیاز را دریافت کرد. این به این دلیل است که این سایت خیلی از مسائل سئو را رعایت نکرده است. با این حال اگر بازی کلش آف کلنز را سرچ کنید، این سایت جزو ۳ نتیجه اول است. فکر می‌کنید دلیلش چیست؟ آن هم در صورتی که وب سایت‌های غول در این زمینه مثل دیجیاتو وجود دارد؟ جواب این سؤال به هیچ وجه پیچیده و سخت نیست. جواب این است: به این دلیل که این سایت راهنمای کامل و دقیق در مورد بازی کلش آف کلنز را منتشر کرده است.

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.


بازاریابی اینترنتی گوگل ,سایت ,رتبه ,موضوع ,مورد ,مؤثر ,رتبه گوگل ,المان‌های مؤثر ,گوگل تأثیر ,کلمات کلیدی ,مثال  برای منبع

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
sevil_alroom@ اطلاعات تخصصی فناوری و کامپیوتر علوم تجربی پایه نهم(الف)مدرسه حاج حبیب radmusic دانستیها مکمل های ورزشی دی جی استور تعمیرات لوازم خانگی دریا دانلود